صلوات

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

۱۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

صبح امروز در نوشهر: سیاست آمریکای ظالم در این منطقه این است که جنگهای خانگی باشد، برادران به جان هم بیفتند، تروریسم توسعه پیدا کند و یک قدرت اسلامی در منطقه سر بلند نکند. میدانند که پیام اسلام، دفاع از مظلومین و محرومان است و سیاست استکبار، ایجاد محرومیت و مظلومیت برای ملتها است. در مقابل این سیاست، نظام جمهوری اسلامی با قدرت تمام ایستاده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۴۵
علی میرزایی
در جمع دانشجویان دانشگاههای ارتش: من به شما کاملا امیدوارم. من به همه آنچه که درباره جوانان مؤمن گفته شد باور دارم/ مراقب باشید وسوسه دشمن در فضای عمومی زندگی تأثیر نگذارد، نفوذ دشمن نتواند در صفوف یکپارچه جوانان مؤمن اختلال ایجاد کند. امروز در فضای مجازی و در بقیه زمینه ها دشمن بشدت فعال است. تلاش مأیوسانه میکند اما شما باید بایستید، از خودتان آمادگی و اقتدار نشان بدهید و ابتکار خود را به کار ببندید. خدای متعال به شما کمک خواهد کرد.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۴۳
علی میرزایی
، صبح امروز در نوشهر: سیاست آمریکای ظالم در این منطقه این است که جنگهای خانگی باشد، برادران به جان هم بیفتند، تروریسم توسعه پیدا کند و یک قدرت اسلامی در منطقه سر بلند نکند. میدانند که پیام اسلام، دفاع از مظلومین و محرومان است و سیاست استکبار، ایجاد محرومیت و مظلومیت برای ملتها است. در مقابل این سیاست، نظام جمهوری اسلامی با قدرت تمام ایستاده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۴۶
علی میرزایی
راه علاج مشکلات، خالی کردن پشت دولت و ابراز برائت از فعالیت دستگاههای مسئول نیست. راه، ایجاد رابطه سالم بین افکار عمومی و دستگاههای مسئول، سخن گفتن و انتقاد کردن، و در عین حال کمک فکری و عملی است/ مسئولان دولتی از نظرات مردم و متخصصان اقتصادی ازجمله در مسئله ارزش پول ملی و نقدینگی استفاده کنند/ با اطلاع دقیق میگویم که کشور درحال حرکت به سمت مفاهیم و آرمانها و حقایق انقلابی است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۹۷ ، ۱۰:۱۵
علی میرزایی
در دیدار اعضای مجلس خبرگان: اهداف جنگ رسانه ای دشمن، ایجاد اضطراب، ناامیدی و احساس بن بست و بدبین کردن و بزرگتر نشان دادن مشکلات اقتصادی در ذهن جامعه است/ گاهی در انتقادها مبالغه میشود. خودم اهل انتقادم اما تأکید دارم که نحوه گفتن و اقدام کردن نباید بگونه ای باشد که مردم دچار بیماری بدبینی شوند. فضای عمومی کشور نباید بگونه ای شود که اقدامات و تبلیغات مثبت قابل باور نباشند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۹۷ ، ۱۰:۱۴
علی میرزایی
رهبر انقلاب: راه علاج مشکلات، خالی کردن پشت دولت و ابراز برائت از فعالیت دستگاههای مسئول نیست. راه، ایجاد رابطه سالم بین افکار عمومی و دستگاههای مسئول، سخن گفتن و انتقاد کردن، و در عین حال کمک فکری و عملی است/ مسئولان دولتی از نظرات مردم و متخصصان اقتصادی ازجمله در مسئله ارزش پول ملی و نقدینگی استفاده کنند/ با اطلاع دقیق میگویم که کشور درحال حرکت به سمت مفاهیم و آرمانها و حقایق انقلابی است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۳۹
علی میرزایی
رهبر انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان: اهداف جنگ رسانه ای دشمن، ایجاد اضطراب، ناامیدی و احساس بن بست و بدبین کردن و بزرگتر نشان دادن مشکلات اقتصادی در ذهن جامعه است/ گاهی در انتقادها مبالغه میشود. خودم اهل انتقادم اما تأکید دارم که نحوه گفتن و اقدام کردن نباید بگونه ای باشد که مردم دچار بیماری بدبینی شوند. فضای عمومی کشور نباید بگونه ای شود که اقدامات و تبلیغات مثبت قابل باور نباشند.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۳۹
علی میرزایی
پیام رهبر انقلاب به مدال آوران کاروان ورزشی جمهوری اسلامی در بازیهای آسیایی اندونزی: مدال آوران عزیز کاروان ورزشی؛ به همه شما تبریک میگویم و از همه شما تشکر میکنم؛ ملّت ایران را شاد کردید و پرچم سرافراز ما را عزت بخشیدید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۷ ، ۱۰:۰۵
علی میرزایی
3/ رهبر انقلاب:مبارزه با مفسد نیازمند چشمان باز و هوشمندی مدیران دستگاههای دولتی است تا دیگر نیازی به برخورد قوه قضاییه نباشد. در قضایای بازار سکه و ارز اگرچه توجیهاتی بیان شد اما به هر حال بی توجهی و غفلت مدیریتی نیز رخ داده است/ ایران از لحاظ ظرفیتهای استفاده نشده در رده اول جهان قرار دارد. براساس آمارهای بین المللی ایران در شاخص تولید ناخالص داخلی در میان در رده هجدهم قرار دارد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۷ ، ۱۰:۰۴
علی میرزایی
صبح امروز در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت: شاخصهای حکومت علوی یعنی عدالت، پارسایی، مردمی و پاکدامن بودن معیار ارزیابی مسئولان است/ در زمینه اقتصاد باید قوی، پرحجم و باکیفیت کار کرد و مسئولان اقتصادی در حل مشکلات باید شب و روز نشناسند. امروز «اتحاد و انسجام مسئولان کشور» بیش از هر زمان دیگری لازم است. رؤسای قوا و مسئولان باید کمک کار یکدیگر باشند و همه به دولت کمک کنند زیرا دولت در وسط میدان است/ جلسه دیروز مجلس نمایش اقتدار و ثبات جمهوری اسلامی ایران بود و خداوند به آقای رئیس جمهور و قوه مقننه خیر بدهد که مشترکاً چنین نمایش اقتداری را نشان دادند.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۷ ، ۱۷:۲۲
علی میرزایی