صلوات

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

صبح امروز: ملت ایران در آزمون کرونا، در این بیماری عمومی، این وبای مدرن خوب درخشید. اوج این افتخار ملّی متعلّق است به مجموعه درمانی که جان و سلامت خودشان را در خدمت مردم قرار داده اند، رنج دوری از خانواده را تحمّل کردند؛ حتّی در نوروز هم خیلی از اینها به خانواده هایشان سر نزدند/ در کنار اینها، داوطلبان؛ طلاب و دانشجویان جهادی، هزاران بسیجی پُرتلاش و آحاد مردم، خدمات باارزشی که واقعاً از توصیف بالاتر است، ارائه کردند که انسان را حقیقتاً خرسند میکند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۹ ، ۱۴:۱۰
علی میرزایی
در سخنرانی زنده تلوزیونی به مناسبت عید نیمه شعبان: انسان در مواجهه با مشکلات نبایستی مأیوس بشود؛ باید انتظار فرج داشته باشد؛ باید بداند که فرج خواهد آمد/ انتظار به معنای فقط نشستن و دست روی دست گذاشتن و چشم به در دوختن هم نیست؛ انتظار به معنای آماده شدن، به معنای اقدام کردن است؛ باید تلاش کنیم در راه ایجاد جامعه مهدوی/ جامعه مهدوی جامعه قسط، معنویّت، معرفت، برادری، علم و جامعه عزّت است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۹ ، ۱۴:۰۹
علی میرزایی
در سخنرانی زنده تلوزیونی به مناسبت عید نیمه شعبان: شاید در تاریخ بشر کمتر دوره ای اتّفاق افتاده باشد که آحاد بشری در همه جای عالم جامعه ی بشری به قدر امروز احساس نیاز به یک منجی داشته باشند؛ احساس نیاز به یک منجی، احساس نیاز به مهدی، احساس نیاز به یک دست قدرت الهی، احساس نیاز به یک امامت معصوم، احساس نیاز به عصمت، به هدایت الهی.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۹ ، ۱۴:۰۸
علی میرزایی
حضرت آیت الله خامنه ای روز پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ مصادف با نیمه شعبان، مستقیم با ملت شریف ایران سخن خواهند گفت. سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب ساعت ۱۱ صبح از رسانه ملی و از پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR و حسابهای اینستاگرام و توئیتر این پایگاه بصورت زنده پخش خواهد شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۹ ، ۱۵:۵۴
علی میرزایی
پیام تسلیت رهبرانقلاب در پی درگذشت آقای محمد سلگی: درگذشت جانباز عزیز و سردار فداکار جناب آقای میرزا محمد سلگی را به همه کسانی که به ایثارگران دفاع مقدس ارادت می ورزند وبه همه خانواده های شهید و جانبازان و خانواده های آنان و همه یادگاران دفاع مقدس تسلیت عرض میکنم. این مجاهد فداکار در دوره پس از پایان دفاع مقدس نیز با تحمل رنج جسمانی، مجاهدت در راه خدا را ادامه داد تا به لقاءالله پیوست.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۹۹ ، ۰۰:۰۹
علی میرزایی
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹، سال جدید را سال «جهش تولید» نام گذاری کردند.

پیام نوروزی رهبر انقلاب به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹:
http://farsi.khamenei.ir/message-content?id=
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ فروردين ۹۹ ، ۱۵:۵۹
علی میرزایی