صلوات

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

در پی شهادت دو تن از جوانان بحرینی توسط رژیم آل خلیفه بحرین، حساب توئیتر عربی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی، موضعی از حضرت آیت الله خامنه ای در واکنش به این جنایت را منتشر کرد. رهبر انقلاب درباره این حادثه فرمودند: ظلم و زور پایدار نخواهد ماند و تصمیم و اراده ملتهای عدالت طلب سرانجام پیروز خواهد شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۴۲
علی میرزایی
: اینکه آقای سیدحسن نصرالله می گوید من انشاءالله در مسجدالاقصی نماز می خوانم، برای ما یک امید کاملاً عملی و قابل تحقق است. اگر همه ما به وظایف خود عمل کنیم، وعده الهی قطعاً محقق خواهد شد.

+ صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی حماس: هرگونه اقدام خصمانه در مورد ایران در واقع اقدام خصمانه بر ضد فلسطین و جریان مقاومت است و ما خود را در خط مقدم حمایت از ایران میدانیم.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۵۹
علی میرزایی
در دیدار هیئت عالیرتبه جنبش حماس: جمهوری اسلامی ایران در قضیه فلسطین با هیچ کشوری در دنیا رودربایستی ندارد/ یک راه مقابله با توطئه از بین بردن هویت فلسطینی، این است که مردم فلسطین، احساس پیشرفت کنند. در سالهای نه چندان دور، فلسطینی ها با سنگ مبارزه میکردند، اما امروز بجای سنگ، مجهز به موشکهای نقطه زن هستند و این، یعنی احساس پیشرفت.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۵۸
علی میرزایی