صلوات

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

۱۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

بنده نسبت به مسئله ی حجاب و حیای اسلامی در دانشگاه ها دغدغه دارم. رؤسای دانشگاه ها، مدیران و خود دانشجویان و بخصوص دخترخانم ها به حجاب و فاصله گذاری اهمّیّت بدهند و توجّه کنند/ خودسازی خیلی مهم است؛ هم در ابعاد فردی و هم در ابعاد جمعی. وقتی بنیه معنوی شما قوی شد، در زمینه فکر و تصمیم گیری و عمل توانایی های بیشتری پیدا خواهید کرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۹:۱۳
علی میرزایی
پرچم آرمان خواهی و مطالبه گری را زمین نگذارید. مطالبه طبعاً با اعتراض همراه است، امّا نگذارید این اعتراض، اعتراض به نظامِ اسلامی تلقّی شود؛ جدّاً مانع شوید که دشمن این اعتراض را اعتراض به نظام تلقّی یا القا کند. مطالبه گری را با ارائه ی پیشنهاد و راهِ حلّ قابلِ قبول همراه کنید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۹:۱۲
علی میرزایی
این رزمایش عمومی یک کار اسلامی و خدایی بود. حس بسیاری از فعالان همان حس دوران دفاع مقدس بود/ این هم یک مطالبه جدی و یک آرزو است، کاش کسانی بتوانند مثل شهید آوینی روایت کنند این جهاد عظیم و عمومی را، همچنانی که شهید آوینی با آن بیان شیرین و زیبا و اثرگذار خودش توانست جزئیات جبهه را برای ما روایت بکند و آن را ماندگار بکند، کاش کسانی بتوانند این کار را بکنند، هم در گفتار و هم در نوشتار و هم در کارهای هنری و نمایشها و پدیده های هنری.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۷:۱۱
علی میرزایی
ملت ایران در یک بخش دیگری هم درخشید و آن متانت و سراسیمه نشدن بود. وقتی چنین حادثه ای پیش می آید نگرانی هایی برای مصارف زندگی پیش می آید/ در کشورهای دیگر خالی کردن فروشگاه ها و پرکردن انبار منازل بود. در کشور ما مطلقاً این معنا دیده نشد و مردم صبر و حوصله به خرج دادند/ ضمناً در این دوران خانه نشینی نقش خانواده هم مشخص شد. در کشورهایی که خانواده پایه درستی ندارد، این خانه نشینی ها به این شکل اتفاق نمی افتد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۷:۱۱
علی میرزایی
۱/ رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با ستاد ملی مبارزه با کرونا: این جهاد عظیم مقابله با کرونا در یک عرصه متنوع و وسیعی اتفاق افتاد. در زمینه درمان و انواع خدمات پزشکی و پرستاری و سایر خدمات درمانی مجاهدتهایی اتّفاق افتاد، در زمینه مسئله پیشگیری و غربالگری و بهداشت محیط و بهداشت عمومی و ضدّعفونی کردن مسیرها و خیابانها و مراکز اجتماع مردم، در زمینه تولید لوازم و تجهیزات به وسیله شرکتهای دانش بنیان، دستگاه ها و آحاد مردم در سطح کشور؛ با این سرعت، تجهیزات مورد نیاز و لوازم مورد نیاز مردم تهیّه شد، و در موارد بسیاری به صورت مجّانی این کار انجام گرفت! این حقیقتاً افتخارآمیز است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۷:۱۰
علی میرزایی
در ارتباط تصویری با مجموعه های تولیدی به مناسبت هفته کارگر: یکی از نکات در باب کارگران مسئله رعایت حق نیروی کار است. یعنی دستمزد عادلانه، پرداخت منظم و بدون تأخیر، امنیت شغلی، مسئله بیمه، آموزش، خدمات رفاهی، بهداشت و درمان/ اگر اهتمام بیشتری نسبت به کارگر انجام بگیرد -مثل این که نیازهای خانواده مورد مراعات قرار بگیرد یا آموزش فرزندان یا ازدواج و امثال اینها- طبعاً تأثیر بیشتری در ارتباط و التیام بین کارگر و کارفرما خواهد داشت.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۲:۱۵
علی میرزایی
تولید را میتوان به سیستم دفاعی بدن تشبیه کرد. این روزها مسئله کرونا هم مطرح است. همین ویروس بلاشک وارد خیلی از بدنها شد لکن مریض نشدند. به خاطر این که یک سیستم دفاعی سالم خوبی داشتند/ اگر اقتصاد را به بدن انسان تشبیه بکنیم، سیستم دفاعی و امنیت بخش اقتصاد عبارت از تولید است. یعنی آن چیزی که میتواند ویروسهای مهاجم به اقتصاد را خنثی بکند و اقتصاد را سالم نگه دارد تولید در کشور است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۵:۴۶
علی میرزایی
به مناسبت هفته کارگر و پیگیری تحقق شعار سال (جهش تولید) ارتباط تصویری از هفت مجموعه تولیدی فعال در نقاط مختلف کشور با حضرت آیت الله خامنه ای برقرار شد. در این ارتباط، مدیران و تعدادی از کارگران نمونه واحدهای تولیدی از وضعیت تولید، دستاوردها، مسائل و مشکلات این واحدها گزارشهایی بیان و همچنین راهکارها و پیشنهادهایی برای حل این مسائل و تحقق شعار سال مطرح کردند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۵:۴۵
علی میرزایی
نسل جوان ما بحمدالله الگوهای درخشان و برجسته ئی را هم میشناسد که در دنیای مادی امروز نظائر آنها را کمتر میتوان یافت. از شهید چمران و شهید آوینی تا شهدای هسته ئی و تا شهید سلیمانی و تا شهید بزرگوار مطهری که در دهه ی سی از عمر خود در حوزه ی قم و دانشگاه تهران درخشید و در دهه ی پنجاه با بال شهادت به ملکوت اعلی پرکشید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۳:۰۷
علی میرزایی
با صدور ابلاغیه ای ضمن موافقت با درخواست رییس جمهور برای آزادسازی سهام عدالت و با اشاره به نقش سهام عدالت در گسترش عدالت اجتماعی و توانمندسازی خانواده های کم درآمد، موارد سه گانه ای را به عنوان امور لازم الرعایه در این واگذاری ها مورد تأکید قرار دادند و خاطرنشان کردند: دولت هر چه زودتر اقدامات مقتضی را به عمل آورد تا مردم سریعتر از منافع سهام خود بهره مند شوند.
متن ابلاغیه:
https://bit.ly/3aMVDAE
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۳:۵۷
علی میرزایی