صلوات

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

۲۲ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

3/ رهبر انقلاب: کشورهایی که در مسیر رشد جهشی قرار دارند عمدتاً در آسیا هستند، بنابراین باید نگاهمان به شرق باشد. نگاه به غرب و اروپا جز معطل ماندن، منت کشیدن و کوچک شدن فایده ای ندارد/ دشمن دنبال انحصار علمی است و برای همین دانشمندان را ترور میکنند. یک جنگ تبلیغاتی علیه کشور ما در جریان است. دشمن مهمترین کاری که میخواهد بکند، تصویرسازی برای اغوای افکار عمومی دنیا و کشور است.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۹۷ ، ۱۶:۲۶
علی میرزایی
2/ رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار نخبگان علمی: کشور ما در آخر دوره پهلوی یک دهم درصد تولید علم دنیا را انجام میداده. ببینید چقدر عقب بودیم! از سال 1313 تا سال 57، کل موجودی دانشجوی کشور 150 هزار نفر بود اما امروز موجودی دانشجوی ما بیش از 4 میلیون نفر است. این دو جور نظام، در اینجاها تفاوت خودش را نشان میدهد. باید از جمهوری اسلامی بخاطر این حرکت عظیم سپاسگزار بود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۷ ، ۱۵:۳۵
علی میرزایی
1/ رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار نخبگان علمی: از نخبگان باید در برنامه ریزی برای مسائل کشور استفاده کرد. برخی نخبگان به همراه فکر بلند، قدرت مدیریت هم دارند که باید از آن استفاده بشود/ اگر از لحاظ علمی پیشرفت نکنیم، تهدید دشمنان تمدنی ما دائمی خواهد بود. امروز دانش بشر یک مرزهایی دارد؛ نخبگان ما باید در جلو بردن مرزهای دانش سهیم باشند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۷ ، ۱۴:۰۱
علی میرزایی
در پی تدوین الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت، که در آن اهم مبانی و آرمانهای پیشرفت و افق مطلوب کشور در پنج دهه آینده ترسیم و تدابیر مؤثر برای دستیابی به آن طراحی شده است، رهبر انقلاب، دستگاه ها، مراکز علمی، نخبگان و صاحب نظران را به بررسی عمیق ابعاد مختلف سند تدوین شده و ارائه نظرات مشورتی جهت اصلاح یا تکمیل و ارتقای این سند بالادستی فراخواندند.

http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=40693
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۷ ، ۰۷:۴۷
علی میرزایی
دشمن میخواهد ملت ایران را به این نتیجه برساند که بن بست است، راه حلی وجودندارد مگر زانوزدن و تسلیم شدن درمقابل آمریکا/ من بحول و قوه الهی و به کمک شما، تا جان و توان دربدن دارم نخواهم گذاشت این اتفاق درکشور بیفتد/ دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی بعد از کنکاش فراوان، به تحریم رسیده است. اقتصاد ملی ما میتواند تحریم را شکست دهد و شکست تحریم، شکست آمریکا است و آمریکا یک سیلی دیگر از ملت ایران خواهدخورد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۷ ، ۰۷:۴۰
علی میرزایی
2/ رهبر انقلاب شب گذشته: مشکلات اقتصادی به «چالشهای درونی و ساختاری اقتصاد کشور» و «مسائل ناشی از تحریمهای ظالمانه آمریکا» تقسیم میشوند. در مواجهه با این دو، راه حل های خردمندانه بکار ببندید که نتیجه آن، گره گشایی پایدار از زندگی مردم و ناامید شدن دشمن از اثرگذاریِ حربه تحریم باشد/ هیچ بن بست و مشکل غیرقابل حل در کشور وجود ندارد؛ یقیناً بر مشکلات فائق خواهیم آمد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مهر ۹۷ ، ۱۵:۲۷
علی میرزایی
1/ رهبر انقلاب شب گذشته در جلسه با شواری عالی هماهنگی اقتصادی: حل مشکلات جاری اقتصادی و تأمین نیازهای عمومی مردم، نیازمند کار جهادی و تلاش فوق العاده است. مشکل گرانی و کاهش قدرت خرید، معیشت بخش زیادی از مردم بویژه طبقات ضعیف را دچار تنگنا کرده است. حل مشکلات اقتصادی بویژه گرانی نیازمند کار جهادی و تلاش فوق العاده است. از نظرات اقتصاددانان دلسوز و فعالان بخش خصوصی استفاده کنید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مهر ۹۷ ، ۱۵:۲۷
علی میرزایی
رهبر انقلاب با صدور حکمی، حجت الاسلام کریمی تبار را بعنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام منصوب کردند: انتظار میرود با همه توان در خدمتگزاری به مردم کوشیده و با تقویت مجموعه های دلسوز و انقلابی به مجاهدات فکری و عملی در زمینه های گوناگون مدد رسانید. ارتباط نزدیک و صمیمی با جوانان و سلوک مردمی با همگان و بهره گیری از نخبگان و دانشگاهیان را توصیه میکنم.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مهر ۹۷ ، ۱۳:۴۱
علی میرزایی
در اجتماع بسیجیان در ورزشگاه آزادی: جمعیت 100هزارنفری این ورزشگاه یادآور جمعیت 100هزارنفری همینجا در اواخر دهه60 است که برایشان صحبت کردم و به جبهه ها رفتند و پیروزیهای بزرگی را به ارمغان آوردند. و شما جوانهای عزیز هم در میدان علم و فعالیت و تحرک اقتصادی و کارآفرینی، در میدان کار و تلاش فردی و جمعی، در میدان شبکه سازی اجتماعی و فرهنگی، در میدان حرکتهای لازمِ آتش به اختیار، درهرجایی انشاالله موفق خواهید بود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۹۷ ، ۰۹:۳۹
علی میرزایی
در اجتماع بزرگ بسیجیان: اگر دشمن در ما وحدت، احساس قدرت، احساس وظیفه و عزم راسخ مشاهده کند، عقب مینشیند؛ اما اگر احساس کند ضعف و اختلاف بین مسئولین کشور هست، هم جهتی وجود ندارد، یا بین مردم و مسئولین فاصله افتاده است، تشویق میشود که شدت عمل خود را زیاد کند. همه توجه کنند: هم جوانان، هم مسئولین، باید به دشمن پیام قدرت بدهیم نه پیام ضعف.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۷ ، ۲۳:۴۶
علی میرزایی