صلوات

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

۱۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

در خطبه های نماز عید فطر: افطاری های ساده که توصیه شده بود، بحمدالله مردم اقبال کردند. در یکجایی فراخوان افطار داده شد و میلیاردها برای افطار جمع شد/ کمک رمضانی مردم به سیل زده ها چشمگیر بود؛ من همینجا عرض بکنم، هم به همه آحاد برادران و خواهرانمان و هم بخصوص به مسئولین محترم، که مبادا مسئله سیل زده ها را به دست فراموشی بسپرید/ بخصوص در مناطقی مثل خوزستان که هوا رو به گرمی است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۲۵
علی میرزایی
در خطبه های نماز عید فطر: مسئله فلسطین، اینروزها جزو مسائل درجه یک دنیای اسلام است/ اجلاس بحرین متعلق به آمریکاییهاست لکن حکام بحرین با ضعف و ناتوانی زمینه ساز این کار شده اند/ معامله قرن هرگز تحقق پیدا نخواهد کرد و ما تشکر میکنیم از کشورهای عربی و گروه های فلسطینی که با آن مخالفت کردند و همچنین. امیدواریم که حکام بحرین و سعودی بفهمند پا در چه باتلاقی میگذارند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۲۴
علی میرزایی
در مراسم سی امین سالگرد رحلت امام خمینی(ره):
یکی از خصوصیات امام مقاومت و ایستادگی است. آنچه امام را در هیئت یک مکتب و اندیشه و راه مطرح کرد، مقاومت است. امام در دروان مبارزه، محکم و بدون ذره ای عقب نشینی ایستاد. بعد از پیروزی انقلاب هم، امام باز اصل مقاومت و ایستادگی را از دست نداد. تهدید و تطمیع و فریب، مطلقاً در امام اثر نمیگذاشت. دشمن نمیتوانست دستگاه محاسباتی امام بزرگوار را که متکی بود به بینات دین مبین اسلام، دچار اختلال بکند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۸ ، ۱۹:۱۰
علی میرزایی
در مراسم سی امین سالگرد رحلت امام (ره): این جاذبه بی نظیر امام بزرگوار ناشی از چیست؟ خدا مختصات شخصیتی و موهبتهایی را به او داده بود که در کمتر کسی در این حد جمع میشود. امام، انسانی بود شجاع، باحکمت و باتدبیر، پارسا و پرهیزکار، دلبسته به خدای بزرگ و ذکر الهی، ظلم ستیز، طرفدار و حامی مظلوم، استکبار ستیز، عدالتخواه، صادق با مردم و اهل مجاهدت دائم در راه خدا. هر کسی با این خصوصیات باشد، دلها به سمت او جذب میشود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۸ ، ۱۹:۰۷
علی میرزایی
در مراسم سی امین سالگرد رحلت امام خمینی(ره):
در این سی سال، تلاشها و شیطنتهای زیادی صورت گرفته برای اینکه یاد و نام امام کمرنگ شود و اصول امام، فکر امام و راه امام در اداره کلان جمهوری اسلامی ایران نادیده گرفته شود. لکن واقعیت این است که جاذبه امام نه فقط کاسته نشده بلکه حتی امتداد بیشتری هم پیدا کرده است.
عامل نفوذ امام بزرگوار ما باعث میشود که امسال درحالیکه خبر خباثت آمریکا و خیانت بعضی سران عرب را میشنوید، مسئله قدس در بیش از 100کشور مطرح بشود. این نشانه جاذبه امام است که بعد از 30سال همچنان وجود دارد. هیچ جاذبه ای با این نمیتواند برابری کند/ من همینجا از مردم عزیزمان از اعماق دل تشکر میکنم بخاطر آن حضور پرشکوه در سراسر کشور.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۸ ، ۰۶:۵۹
علی میرزایی
پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی شهادت مظلومانه حجت الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون:
ایشان در شب قدر و پس از ساعاتی توسل و تضرع به لقاءالله پیوست و این نشانه پاداش بزرگ الهی به آن روحانی با اخلاص و پرتلاش است ان شاءالله.

http://farsi.khamenei.ir/message-content?id=42709
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۸ ، ۰۶:۴۴
علی میرزایی
تمجید بحق و احساس سرافرازی از دانشگاه بمعنی آن نیست که به این حد از پیشرفت قانعیم و دانشگاه کنونی عیب و نقص ندارد. نه، ما هنوز عقبیم. ما در جای شایسته خود در میدان علم نیستیم و در گام دوم، باید به نقطه اوج برسیم. کشور ما از لحاظ علمی پیشرفت نمیخواهد، جهش میخواهد! و این کاملاً ممکن است، البته پررنج هست، لکن رنج شیرین.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۸ ، ۰۱:۲۰
علی میرزایی
در دیدار اساتید: امسال راهپیمایی روز قدس مهمتر است بخاطر این کارهای خیانت باری که بعضی از دنباله های آمریکا دارند در منطقه انجام میدهند برای جا انداختن معامله قرن؛ که البته جا نخواهد افتاد و هرگز تحقق هم پیدا نخواهد کرد و حتما در این قضیه هم شکست خواهند خورد. منتها فرقش با گذشته ها این است که حالا صریحا میگویند میخواهیم مسئله فلسطین را از مسائل مطرح دنیا حذف کنیم؛ البته چنین کاری را نخواهند توانست و ناکام خواهند ماند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۸ ، ۰۱:۱۹
علی میرزایی
تنها راه ما این است که در مقابل فشارهای آمریکا از ابزارهای فشاری که داریم استفاده کنیم. این ابزارها هم برخلاف تبلیغ آنها نظامی نیست -البته لازم باشد از اهرم نظامی هم استفاده میکنیم- ولی همین کاری که شورای امنیت ملی کرد، کار درستی بود/ وقتی شما از ابزار فشارتان استفاده نکردید، او خیالش راحت میشود و فشار را کش میدهد/ فعلا مصوبه شورای عالی امنیت ملی اجرا میشود و بعد اگر مقتضی شد از اهرمهای بعدی استفاده خواهیم کرد. توقف در این حد معنی ندارد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۸ ، ۲۱:۳۲
علی میرزایی
در دیدار اساتید: آمریکاییها «فشار» برایشان راهبرد است؛ یک تاکتیک هم دارند به اسم مذاکره/ فشار می آورند تا طرف خسته شود و بعد میگویند حالا مذاکره کنیم. این مذاکره مکمل فشار است و برای آن است که محصول فشارها نقد شود/ راه مقابله هم این است که طرف مقابلشان، از ابزار فشار خود استفاده کند تا فشار را کم کند. اما اگر فریب دعوت به مذاکره را بخورد و بگوید پس احتیاجی به استفاده از اهرمهای فشار من نیست، آنوقت لغزیده و رفته و این یعنی باخت قطعی.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۸ ، ۲۱:۳۲
علی میرزایی