صلوات

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

۲۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

ویژه سحر/ هیچ دعایی بی استجابت نیست. استجابت به معنای این نیست که خواسته انسان حتما برآورده شود. استجابت، توجه و التفات خداست؛ ولو آن خواسته ای که داریم تحقق هم پیدا نکند؛ اما همین «یا الله» شما بی گمان لبیکی به دنبال خواهد داشت.
رهبرانقلاب 79.4.19
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۳۸
علی میرزایی
ویژه سحر/ وقتی شما هشیار خودت بودی،هشیار دشمنت هم هستی.وقتی مواظب شیطانِ درون خودت بودی،مراقب شیطان بیرونی هم خواهی بود.وقتی شیطان درون نتواند به ما آسیب برساند،شیطان بیرون هم به آسانی نمیتواند به ما ضربه وارد سازد. این پیام ماه رمضان است.
رهبرانقلاب72.11.29
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۳۸
علی میرزایی
رهبرانقلاب دردیدار اساتید دانشگاه:اگر میخواهیم کشورمان 20سال بعد، پیشرفته باعزت، متدین،ثروتمند، مقتدر،مستقل،برخوردار از عدالت و خیرات مادی و معنوی باشد این احتیاج دارد به کارهایی که عمده این کارها مربوط به دانشگاه است.علت تکیه من روی دانشگاه و اساتید این است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۴۷
علی میرزایی
ویژه سحر/در دعای ماه رمضان میگوییم«اللهم اغن کل فقیر...» این دعا فقط برای خواندن نیست؛برای این است که همه خود را برای مبارزه با فقر موظف بدانند.همه باید خود را موظف به مواسات بدانند.مواسات یعنی هیچ خانواده مسلمان و هم میهن و محرومی را با درد و محرومیت تنها نگذاریم؛ به سراغ آنها برویم و دست کمک به سویشان دراز کنیم.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۳
علی میرزایی
دعای روزهای ماه رمضان دعای خوبی است،درآن چیزهای زیادی ازخدا خواسته شده.نجات از مرض بی انگیزگی،نجات از نبود نشاط کار و غفلت،نجات از سخت شدن دل.اینها چیزهایی است که به ذهن ماها نمیرسد که بیماری است،باید از خدای متعال نجات و شفای از این مرضها راخواست.
رهبرانقلاب95.3.25
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۴۰
علی میرزایی
ویژه سحر/برادران وخواهران عزیز!قدر این ماه رمضانی را که درآن هستیم،بدانیم.هزاران هزارماه رمضان درطول تاریخ آمده ورفته؛حالا ما درچند ماهش هستیم.رمضان پارسال،کسانی بودند ازنزدیکان ماکه امسال نیستند.نمیدانیم سال دیگرکدامیک خواهیم بود؛این ماه را قدربدانید.ماه توبه وتذکر است،ماه عبادت وگریه است،ماه دل بستن به معنویات است
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۵ ، ۰۵:۴۶
علی میرزایی
ویژه سحر/ هر چیزی را از خدا بخواهید؛ حتی بند کفش را، حتی کوچکترین اشیاء را و حتی قوت روزانه خود را. بگذارید این منِ دروغینِ عظمت یافته در سینه ما -که میگوییم «من» و خیال میکنیم مجمع نیروها ما هستیم- بشکند. این «من» انسانها را بیچاره میکند.
رهبرانقلاب 73.11.28
۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۰۵:۱۱
علی میرزایی
ما برجام را نقض نمیکنیم لکن اگر طرف مقابل نقض کند که الان نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا دارند تهدید میکنند که برجام را پاره میکنیم؛ آنها اگر پاره کردند ما آن را آتش میزنیم.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۲۳
علی میرزایی
در دیدار رمضانی مسئولان نظام: برنامه امروز دشمن این است که توانمندیهای جمهوری اسلامی را از بین ببرد یا از رشد آنها جلوگیری کند؛ باید تا جایی که میتوانیم توانمندیها را افزایش دهیم/ اگر افزایش دادیم آنوقت میتوانیم به مردم بگوییم آسوده باشید/ بنده بارها تکرار کردم کشور باید قدرتمند بشود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۲۲
علی میرزایی
ویژه سحر/ یک شرط استجابت دعا اینست که آنرا باتوجه بخواهیم. گاهی لقلقه زبان،جملاتی چون «خدایا مارا بیامرز»،«خدایا به ما سعه رزق بده» و... است. 10سال هم اینطور دعا کنید مستجاب نمیشود.باید تضرع کنید.باید ازخدا بااصرار بخواهید.باز بخواهید و بازبخواهید.
رهبرانقلاب73.11.28
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۲۵
علی میرزایی