صلوات

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

۱۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

شب گذشته در دیدار شاعران: حفظ هویت ملت بسیار مهم است، چرا که ملتی که هویت خود را از دست بدهد، در مشت بیگانگان گم میشود و از بین میرود/ راجع به زبان فارسی بنده نگرانم. من از صداوسیما گله مندم. بجای اینکه زبان صحیح و معیار را ترویج کند، زبان بی هویت را ترویج میکند. وقتی یک مجری یک تعبیر فرنگی را در صداوسیما تکرار میکند، موجب آلوده شدن زبان به زوائد مضر میشود. ما داریم مفت زبان خودمان را آلوده میکنیم. نگذارید زبان فارسی دچار فرسودگی و ویرانی شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۱:۰۵
علی میرزایی
شب گذشته در دیدار شاعران: در شعرهایتان از زیباییهای رفتار ملت ایران تمجید کنید. رفتار ملت ما در قضیه سیل شمال و جنوب بسیار زیبا بود. آنها که مطلع هستند میدانند که چه شکوه و حماسه زیبایی مردم آفریدند. وقتی اینها را در شعر می آورید، شعر شما میشود پرچم هویت.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۰:۴۱
علی میرزایی
هیچکس از هیبت ظاهری آمریکا نباید بترسد. نه از هیبت آنها نه از ثروت قارونهای اطراف خلیج فارس/ آمریکا در درون، مشکلات زیادی دارد. دولتشان منسجم نیست؛ طبق گزارش خودشان 41 میلیون آمریکایی دچار گرسنگی اند. 2 میلیون و 200هزار زندانی و بالاترین آمار مصرف مواد مخدر را دارند و 31 درصد تیراندازیهای جمعی در آمریکاست/ در سیاست مقابله با جمهوری اسلامی هم قطعا آمریکا شکست خواهد خورد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۷:۴۶
علی میرزایی
در دیدار مسئولان نظام: کسی که با صدای بلند تهدید میکند، قوه واقعی اش آنقدر نیست. آمریکاییها احتیاج دارند به اینکه هارت و پورت کنند. میگویند رفتار ما ایران را تغییر داد! بله، تغییرش این بود که نفرت مردم ایران از آمریکا 10 برابر و نزدیک شدن آنها به منافع جمهوری اسلامی برایشان دست نیافتنی تر شده/ رئیس جمهور آمریکا میگوید هر جمعه در تهران علیه نظام راهپیمایی است. اولا جمعه نیست و شنبه است؛ ثانیا تهران نیست و پاریس است!
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۷:۴۴
علی میرزایی
بعضی در داخل میگویند مذاکره چه عیبی دارد؟ مذاکره سم است، تا وقتی آمریکا این است و مذاکره با دولت کنونی آمریکا یک سم مضاعف است/ میگویند مذاکره کنیم درباره عمق راهبردیتان در منطقه یا اینکه چرا موشکی با فلان برد میسازید.معلوم است که هیچ ایرانی غیرتمند و باشعوری درباره نقاط قوت خود معامله نمیکند/ اصل مذاکره غلط است، حتی با آدم حسابی. اینها که آدم حسابی هم نیستند و به هیچ چیز پایبند نیستند/ البته هیچکس در عقلای ما هم دنبال مذاکره نیست.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۱:۵۹
علی میرزایی
عصر امروز در دیدار مسئولان نظام: گزینه قطعی ملت ایران، مقاومت مقابل آمریکا است و در این رویارویی، آمریکا وادار به عقب نشینی خواهد شد.
این رویارویی، نظامی نیست؛ چون بنا نیست جنگی انجام بگیرد.
نه ما دنبال جنگ هستیم، نه آنها؛ که میدانند که به نفعشان نیست. این برخورد، برخورد اراده ها است و اراده ما قویتر است، چون علاوه بر اراده خود، توکل به خدا را هم داریم.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۱:۵۸
علی میرزایی
در دیدار طلاب حوزه های علمیه: بعضی میگویند مردم از دین فاصله گرفته اند. ما که طلبه بودیم، هیچوقت در هیچ شهری در هیچ جلسه ای، این اجتماعاتی که امروز پای منبرها مشاهده میکنید وجود نداشت؛ یک دهم این هم وجود نداشت. وجوهاتی که امروز مردم میدهند نشان میدهد که مردم متدین هستند/ حرفهای بدون معیار علمی گفته میشود، لکن روحانیت محترم است و علیرغم سیاه نمایی هایی که انجام میشود، واقعیت چیز دیگری است؛ این وظیفه را سنگین میکند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۳:۵۷
علی میرزایی
1/ رهبر انقلاب، عصر امروز در دیدار طلاب حوزه های علمیه: امروز وظیفه حوزه از گذشته سنگین تر است؛ علت هم این است که نیاز و قبول بیشتر است/ سابق شاید ایمانهای قرص وجود داشت لکن جلوه عملی نداشت. وسط تهران شیخ فضل الله را بر دار کشیدند، عده ای هم گوشه و کنار اشکی ریختند اما حرکتی صورت نگرفت؛ با آنکه رضاخانی هم سر کار نبود. این را مقایسه کنید با شهادت طلبه همدانی؛ چه غوغایی شد. اگر آن جنازه مطهر در تبریز و تهران و بقیه کشور هم می آمد همانطور تشییع میشد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۳:۵۵
علی میرزایی
قرآن میگوید اعتماد نکنید به ظالمین. دیدیم در بعضی کشورهای اسلامی یک بیداری ای بوجود آمد، منتها مثل شعله ای که رویش خاکستر بریزند، خاموش شد. چون رکون کردند به آمریکا و رژیم صهیونیستی/ اگر خدای متعال کمکی کرد به یک ملتی و آن ملت قدر ندانستند، کتکش را میخورند، سیلی اش را میخورند/ ملت ما قدر دانست. امام یادمان داد که چکار کنیم و حرکت کردیم. امروز هم راه همین است و جز ایستادگی مقابل شیاطین و کفار راهی وجود ندارد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۲۹
علی میرزایی
در محفل انس با قرآن: قرآن نیاز امروز ماست. کل جامعه بشری نیاز دارند به قرآن. قرآن است که با استکبار با ظلم، با کفر بالله صریحا مخالفت و مقابله میکند. قرآن است که با طغیان و طاغوت با قدرت مقابله میکند. اینها گرفتاری امروز بشر است/ اینهایی که میبینید عربده میکشند در موضع ریاست جمهوری یا پادشاهی فلان کشور علیه ثبات و آرامش کشورها همانهایی هستند که قران بر سر آنها داد کشیده است
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۲۸
علی میرزایی