صلوات

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

رهبر انقلاب: محور مسجد، امام جماعت است و وظیفه اش فقط پیشنمازی نیست/ اینکه امام جماعت، کارهای روزانه را انجام بدهد بعد سر اذان برود برای نماز، این کم گذاشتن در حق مسجد است/ برخی میخواهند مسجد از مسائل سیاسی بازبماند و پیشنمازی محض باشد. این همان سکولاریسم است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۰
علی میرزایی
رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار ائمه جماعات استان تهران: مسجد، هسته مقاومت است؛ نه فقط مقاومت نظامی که بالاتر از آن مقاومت فرهنگی/ حصار و خاکریز فرهنگی اگر سست باشد همه چیز از دست خواهد رفت/ اینکه با جمهوری اسلامی مخالفند بخاطر ایمان مردم است.
KHAMENEI.IR
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۹
علی میرزایی
رهبرانقلاب:ایجاد خط فاصل باامریکا ازمهمترین مبانی امام بزرگوار ماست و این مسئله جای هیچ مسامحه ای ندارد/وزارت اطلاعات باید مقابل هربخشی که دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده میکند،قرار بگیرد
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۲۶
علی میرزایی
رهبرانقلاب دردیدارمدیران وزارت اطلاعات:تقویت عناصر ایمان و معنویت در وزارت اطلاعات باید بیش از هر دستگاه دیگری مورد توجه قرار گیرد/نسل جدید وزارت اطلاعات را همچون گذشته، ارزشی و انقلابی و برخوردار از نیروها و جوانان مؤمن و انقلابی رشد دهید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۲۵
علی میرزایی
:گاهی دشمنان موانعی ایجاد میکنند که عاقلانه است موانع را باتدبیر برطرف کنیم اما نباید به او اعتمادکرد.نمونه اش برجام که مسئولانی که از اول درمذاکرات بودند میگویند آمریکا نقض عهد کرده/6ماه از برجام گذشته و هیچ تاثیر ملموسی در زندگی مردم نداشته.برجام برای برداشتن تحریم بود که برداشته نشده
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۳۲
علی میرزایی
پیام تسلیت رهبرانقلاب در پی درگذشت مادر شهید صیادشیرازی: درگذشت مادر گرامی امیر سرافراز و فرمانده مؤمن و شجاع، شهید سپهبد صیاد شیرازی را به خاندان گرامی ایشان و به همه دوستداران آن ارتشی فداکار تسلیت عرض میکنم و رحمت و مغفرت خداوند را برای وی مسألت میکنم.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۱۰
علی میرزایی