صلوات

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

۱۶ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

بیان شرح حدیث در ابتدای درس خارج فقه رهبر انقلاب: رسول اکرم(ص) فرمود که هیچ کس نیست که بر 10نفر یابیشتر ریاست داشته باشد، مگر اینکه در روز قیامت او را دست بسته وارد محشر میکنند/ درست این است که اگر تکلیفی وجود ندارد، انسان نرود سراغ ریاست اما اگر تکلیف شد، آنجا بایستی باقوت دنبال کند.
http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=41182
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۷ ، ۲۰:۵۹
علی میرزایی
این جنایتی که آل سعود برای اشغالگری یمن انجام میدهد، به ضرر خودش تمام میشود؛ نزدیک 4سال است که اینها در یمن جنایت میکنند؛ تصور میکردند در چند روز یا چند هفته مسلط بشوند، اما هرچه جلوتر بروند سقوطشان سخت تر و ضربه وارد به آنها مؤثرتر خواهد شد.
خادم حرمین شریفین باید «اشداء علی الکفار» باشد؛ این ها اشداء علی الیمن و اشداء علی البحرین هستند. این، خشم الهی را برمی انگیزد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۷ ، ۰۱:۲۶
علی میرزایی
در دیدار جمعی از خانواده های شهدا: نقشه آمریکا لو رفته. میخواهند به کمک تحریم و کارهای ضدامنیتی در ایران اختلاف و جنگ داخلی ایجاد کنند. گفتند ایران، تابستان داغی خواهد داشت و 40سالگی را نمیبیند. به کوری چشم آنها ملت ایران 22بهمن امسال، 40سالگی انقلاب را با شکوه برگزار خواهدکرد/ همه حواسشان را جمع کنند. ممکن است آمریکا در سال 97 جنجال کند و نقشه را برای سال 98 کشیده باشد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۷ ، ۱۹:۱۹
علی میرزایی
صبح امروز در دیدار جمعی از خانواده های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم:
روحیه و اعتقادات جوان مؤمن انقلابی است که ما را مثل کوه درمقابل حوادث نگه میدارد/ برخی عناصر انقلابی از راه برگشتند و انقلاب ریزشهایی داشته اما چند برابر رویش داریم/ امروز میبینید که بعد از 40 سال، جوان مؤمن مسلمان که امام و دفاع مقدس را ندیده، مثل جوان اول انقلاب مثل همت و خرازی، وسط میدان میرود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۷ ، ۱۹:۱۸
علی میرزایی
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=41091
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۷ ، ۱۰:۰۸
علی میرزایی
بیانات رهبر انقلاب در دیدار دست اندرکاران کنگره شهدای استان خراسان جنوبی که در تاریخ ۱۴ آبان۹۷ برگزار شده بود، صبح امروز در محل این همایش در بیرجند منتشر شد: امروز کشور ما به بزرگداشت شهدا احتیاج دارد. تهاجم دشمنان در سطح مسائل معنوی، بسیار مشکل سازتر از حملات سخت است/ شهدا در زمانی که زنده بودند، با جان خودشان دفاع کردند؛ امروز با هویت و معنویت خودشان دارند از هویت کشور و اسلام دفاع میکنند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۷ ، ۱۰:۰۷
علی میرزایی
در پیام به بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز: نماز آنگاه که با خشوع و حضور گزارده شود جامعه را به صلاح و سداد در زبان و عمل میکشاند و اعتلاء میبخشد. بخش مهمی از گرفتاریها و آلودگیهای ما براثر نپرداختن به این حقیقت هشدار دهنده است. از این رو ترویج نماز با همه شیوه های اثرگذار، در شمار وظایف بزرگی است که همه باید بدان اهتمام ورزیم.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۹۷ ، ۱۵:۵۷
علی میرزایی
رهبر انقلاب اسلامی دقایقی پیش درباره قانون منع به کارگیری بازنشستگان و حواشی آن: این قانون بسیار خوب است و حلقه بسته مدیریتی بسته کشور را برای جوانان میشکند. اما اینکه هر بازنشسته ای به کار گرفته نشود، درست نیست برخی جایگزین ندارند. بهتر است مجلس جوری آن را اصلاح کند که نیازی به ورود رهبری نباشد.
فیلم و متن در KHAMENEI.IR.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۹۷ ، ۰۰:۲۴
علی میرزایی
2/ فرمانده کل قوا ظهر امروز، در دیدار فرماندهان نیروی دریایی ارتش: تکیه بر نیروی انسانی جوان، مؤمن و پرانگیزه کلید حل مشکلات در همه بخشهای کشور از جمله نیروهای مسلح است/ نسل کنونی نیروی دریایی به ابتکار و تواناییهای خود عمیقاً ایمان دارد و تحقق پدیده هایی همچون الحاق ناوشکن سهند و زیردریاییهای فاتح و غدیر به ناوگان دریایی، بشارت دهنده امکان پیشرفتهای روزافزون است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۷ ، ۱۳:۴۷
علی میرزایی
1/ فرمانده کل قوا ظهر امروز، در دیدار فرماندهان نیروی دریایی ارتش: جمهوری اسلامی قصد آغاز جنگ با کسی را ندارد اما باید آنچنان تواناییهای خود را افزایش دهید تا دشمن نه تنها از حمله به ایران بیمناک و هراسان باشد بلکه به برکت همبستگی، اقتدار و حضور مؤثر نیروهای مسلح در میدان، سایه تهدید نیز از سر ملت ایران دور شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۷ ، ۱۳:۴۶
علی میرزایی