صلوات

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

۱۴ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

2/رهبر انقلاب: مذاکرات با اروپاییها قطع نشود اما نباید معطل بسته اروپایی ماند بلکه باید کارهای لازم در داخل کشور را دنبال کرد. گسترش ارتباطات چند جانبه و توجه خاص به تشکلهای منطقه ای ضروری است. سفرا و نمایندگان ایران در خارج باید به ظرفیتهای کشور واقف باشند/ قدرت میدانی پشتوانه دیپلماسی است. مهم این است که هر گونه عنصر اقتدار به نوعی دستاورد سیاسی و اقتصادی تبدیل شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۷ ، ۲۱:۳۳
علی میرزایی
1/رهبر انقلاب امروز دردیدار مسئولان وزارت خارجه: تصور حل مشکلات کشور با مذاکره یا رابطه با آمریکا خطایی واضح است. آمریکا با اصل نظام اسلامی مشکل دارد/ کشورهای بسیاری با آمریکا رابطه دارند اما با مشکلات فراوانی دست به گریبانند/ مخالفت آمریکا با «توان هسته ای و قدرت غنی سازی و حضور ایران در منطقه» ناشی از خصومت آنها با عناصر اقتدار نظام است. از قبل گفتم حتی روی امضای آمریکاییها نمیتوان حساب کرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۷ ، ۲۱:۳۳
علی میرزایی
رهبر انقلاب در دیدار هیئت دولت: طرفهای اروپایی موظفند تضمینهای لازم را در خصوص برجام بدهند اما نباید اقتصاد کشور به این موضوع گره زده و معطل آن شود/ بجز موارد معدودی همچون آمریکا، روابط کشور با شرق و غرب باید هر چه بیشتر تقویت شود و تحرک عملیاتی و هدفمند دیپلماسی افزایش یابد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۷ ، ۲۰:۲۲
علی میرزایی
رهبر انقلاب در دیدار هیئت دولت: باید با متخلفان مسائل اخیر سکه و ارز در هر سطحی که هستند برخورد شود/ در مبارزه با مفاسد ابتدا باید با فساد و عنصر متخلف برخورد و سپس بطورشفاف اطلاع رسانی شود/ برخورد با مفاسد، اول بعهده مسئولان دستگاهها است و پس از آن به قوه قضاییه واگذار شود/ اگر نقشه راه اقتصاد تهیه شود، مردم و فعالان اقتصادی تکلیف خود را خواهند دانست و با احساس ثبات به کمک دولت خواهند شتافت.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۷ ، ۲۰:۲۱
علی میرزایی
رهبر انقلاب صبح امروز (یکشنبه) در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با تأکید بر توانایی کشور برای عبور از مشکلات اقتصادی با کار و تلاش شبانه روزی همه مسئولان و همکاری و همراهی آحاد مردم، شرایط و الزامات مقابله با نقشه های دشمن در مقطع کنونی را برشمردند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۷ ، ۱۴:۲۵
علی میرزایی
رهبر انقلاب: امسال همزمانی این مراسم با شهادت امیرالمؤمنین، شباهتهایی را به ذهن می آورد. یکی از این شباهتها، دشمنان امیرالمؤمنین است: قاسطین، مارقین و ناکثین. در مورد امام همین سه جبهه وجود داشت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و وابستگانشان در داخل، قاسطین بودند. بیعت شکنان یعنی همان همرهان سست کمربند ناکثین بودند. مارقین هم کسانی بودند که موقعیت کشور و شیوه دشمن را نفهمیدند و عظمت حرکت امام را نتوانستند تشخیص دهند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۷ ، ۰۲:۵۴
علی میرزایی
در پیامی از اقدام پیگیرانه و حضور میدانی امام جمعه خرمشهر برای رفع مشکل آب شرب شهرهای خرمشهر و آبادان و روستاهای همجوار قدردانی کردند.
بدنبال پدید آمدن مشکل جدی برای آب شرب مردم خرمشهر و آبادان، امام جمعه خرمشهر ضمن حضور در کنار کارگران تعمیر خط لوله و جوشکاری لوله انتقال آب، از نزدیک پیگیر رفع مشکل مردم منطقه شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۷ ، ۲۱:۴۳
علی میرزایی
فرمانده کل قوا صبح امروز: «اقتدار ملی» این نیست که پولهای کشور را به کشوری دیگر بدهید و اسلحه بخرید؛ این حماقت است. یا اینکه کشوری از آن سر دنیا بیاید و برای حمایت از کشوری پایگاه بزند و خون ملتی را بمکد تا اقتدار خاندانی را حفظ کند. این ذلت است/ ملت ایران پیش رفت و آمریکا نتوانست هیچ غلطی بکند. اگر ملت، مقتدر نبود یک دهم این تلاش دشمن کافی بود تا این نظام محبوب را از ملت بگیرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۷ ، ۰۱:۰۳
علی میرزایی
صبح امروز: بعضی میگویند «تسلیم بشویم تا موذیگری دشمن ادامه پیدا نکند»، نمیدانند هزینه تسلیم شدن بمراتب بیشتر از ایستادگی است/ دشمنی آمریکا بیشتر شده و نفرت ملت هم از آمریکا روزبه روز بیشتر میشود. امروز برنامه دشمن ایجاد شکاف بین نظام و ملت است/ این فشارهای اقتصادی را وارد میکنند تا ملت را از نظام جدا کنند؛ اما ما پیوندمان را با ملت بیشتر و انسجام دشمن شکن خود را حفظ خواهیم کرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ تیر ۹۷ ، ۱۷:۳۸
علی میرزایی
فرمانده کل قوا، صبح امروز در دانشگاه افسری امام حسین(ع):«صبر» و «تقوا» موجب میشود دشمنان عنود در برابر شما هیچ غلطی نتوانند بکنند/ صبر یعنی در میدان باقی ماندن، از میدان بیرون نرفتن. اگر ایستادید، نسلهای آینده به قله دست خواهند یافت/ انقلاب، ریشه دار و آینده دار است بشرط «صبر» و «تقوا» اگر اینها را شما جوانان و مسئولان و آحاد مردم بکار ببندید، دشمن هیچ آزاری نمیتواند به شما برساند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ تیر ۹۷ ، ۱۷:۳۷
علی میرزایی