صلوات

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

کوچکترین تردید درباره صلاحیت افراد باید منعکس شود و دستگاهها موظف به عمل براساس نظر وزارت اطلاعات هستند/ مبارزه با فساد بسیار جدی گرفته و با شریانهای اصلی آن مقابله شود/ مسئولان نمیتوانند این تصور را داشته باشند که چون مسئولان در کشورهای دیگر از امکانات گوناگون برخوردارند، پس در نظام اسلامی نیز چنین مواردی مباح است
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۷ ، ۱۷:۲۵
علی میرزایی
وزارت اطلاعات باید صددرصد انقلابی بماند و انقلابی عمل کند. هرگونه جناح بازی در وزارت اطلاعات گناه است. در وزارت اطلاعات یک جناح وجود دارد و آن، جناحِ انقلاب است/ از محورهای اصلی جنگ اطلاعاتی جبهه وسیع دشمنان،«نفوذ و تأثیرگذاری بر نظام محاسباتی مسئولان»و«تغییر باورهای مردم»است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۷ ، ۱۷:۲۳
علی میرزایی
در دیدار مسئولان نظام مراقب خودمان باشیم. از هر جا که هستید - قوه مجریه، مقنّنه، قضائیه، جاهای دیگر- همه در این جهت یکسانید و یکسانیم/ در جمهوری اسلامی احتیاج داریم به تعمیر قلب خودمان؛چون جمهوری اسلامی با یک حکومت متعارف معمولی در دنیا فرق دارد. با یک هدفی، با یک آرمانی، با یک منطقی، عبارت است از توحید، از حکم الهی.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۹۷ ، ۰۴:۰۲
علی میرزایی
رهبر انقلاب در دیدار جمعی از مسئولان و مدیران نظام: تعرض به امنیت و حریم مردم در پیام رسان های داخلی «حرام شرعی» است.
97.01.20
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۷ ، ۰۱:۳۰
علی میرزایی
پیام نوروزی: امیدوارم نوروزی شاد و شیرین و سالی پرخیر و برکت داشته باشند/ سال96 مجموعه ای بود از فرازونشیب ها و شیرینیها و تلخیها. شیرینی آن بُروزعظمت و اقتدار ملت بود. حضور بسیارعظیم مردم در انتخابات، راهپیمایی های روز قدس و 9دی و 22بهمن، تبدیل تهدیدهای منطقه ای به فرصت و تلاش درجهت تولید و اشتغال ازنقاط مثبت سال96بود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۱۶
علی میرزایی