صلوات

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

۱۱ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

رهبرانقلاب دردیدار دبیرکل جهاداسلامی فلسطین:ما بااطمینان قلبی به وعده یاری پروردگار،به تکالیفمان عمل میکنیم و از مخالفت هیچ زورگویی نمیترسیم/رژیم صهیونیستی همانطورکه قبلا گفته ایم بشرط مبارزه همگانی و متحد فلسطینیها ومسلمانان در 25سال آینده وجود خارجی نخواهدداشت.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۵ ، ۱۹:۴۴
علی میرزایی
رهبر انقلاب: عامل اصلی مشکلات فراوان منطقه «مستکبر اعظم و شیطان اکبر» یعنی «آمریکا» است و شیطانهای کوچک منطقه در ایجاد بحرانهای موجود دخالت دارند که هدف همه آنها این است که مسئله فلسطین از یاد ملتها برود/ جمهوری اسلامی همواره صریح اعلام کرده که فلسطین، مسئله اول دنیای اسلام است و به تکالیفش در این زمینه عمل می کند
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۵ ، ۲۰:۴۹
علی میرزایی
جشن تکلیف، جشن تشرّف به ساحت لطف و توجه پروردگار و قابلیت دریافت مأموریت الهی در رسیدن به خوشبختی است/ بهترین راه ارتباط با خدا، «نماز و قرائت قرآن» است. توجه به اینکه مخاطب انسان در نماز، خداوندِ قادرِ متعال است، موجب توکل، شجاعت و اعتمادبنفس میشود، پس نمازرا اول وقت و باتوجه بخوانید و با قرآن انس دائمی برقرار کنید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۵ ، ۰۲:۱۰
علی میرزایی
رهبر انقلاب در مراسم جشن تکلیف دانش آموزان:
عزیزان من، فردای این کشور متعلق به شماست، بنابراین با استفاده از فرصتها، خودرا برای آنروز آماده کنید/ سلامت جسمی را از طریق ورزش و تغذیه مناسب، سلامت معنوی را با توجه به خدا و نماز، دعا، توسل و یاد شهیدان، و سلامت فکری را با کتابخوانی و مطالعه کتابهای راهگشا تأمین کنید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۵ ، ۰۲:۰۹
علی میرزایی
رهبر انقلاب، پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای تحالف ملی شیعیان عراق:
به آمریکاییها اصلاً اعتماد نکنید. آمریکاییها همواره با اقتدار کشورهای اسلامی مخالفند و هیچگاه نباید فریب ظاهرسازی و لبخند آنها را خورد/ ما در جمهوری اسلامی ایران هرگاه این توصیه را رعایت کردیم، سود بردیم و هرگاه به فراموشی سپردیم، ضرر کردیم.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۵ ، ۲۱:۴۱
علی میرزایی
رهبر انقلاب: آمریکاییها برخلاف ادعاهای ظاهری به هیچ وجه دنبال ریشه کن شدن تکفیریها نیستند و تلاش دارند تا بخشی از این تروریستها را برای مقاصد آینده خود، حفظ کنند/ اکنون در موصل و همچنین در سوریه، آمریکاییها تمایلی به شکست کامل تروریستهای تکفیری ندارند.
KHAMENEI.IR
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۵ ، ۲۱:۳۹
علی میرزایی
پیام رهبرانقلاب به بیست
وپنجمین اجلاس سراسری نماز:(قسمت دوم)

ما مسئولان، ماسخنوران، ماسررشته داران امور کشور، ماروحانیان، و ما همه آحاد و همه قشرهای مردم، همه و همه در مسئولیت اقامه نماز شریکیم. همه، همت گماریم که نماز را در جایگاه شایسته خود بشناسیم و بشناسانیم و عمل خود را نیز تعالی بخشیم.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۵ ، ۲۰:۰۲
علی میرزایی
پیام رهبرانقلاب به بیست وپنجمین اجلاس سراسری نماز:(قسمت اول)
سلامت معنوی هرفرد وابسته به نماز است و صراط مستقیم وحیات طیبه هرجامعه نیز تنها بااقامه نماز درآن تحقق می یابد/
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۵ ، ۱۹:۵۹
علی میرزایی
حادثه اول،گروههای جنایتکار که راهپیمایی اربعین، چشم آنان را کور و توطئه آنان را خنثی کرده است، به انتقام بزدلانه و فجیع دست زدند. در حادثه دوم نیز قصور یا تقصیر دست اندرکاران، خانواده هایی را داغدار کرد. مسئولان از این حوادث دردناک به آسانی عبور نکنند و دغدغه حل ریشه ای این مصائب و امثال آن را در صدر اولویتها قرار دهند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۵ ، ۰۶:۲۹
علی میرزایی
رهبر انقلاب، در دیدار بسیجیان: دولت کنونی آمریکا در قضیه توافق هسته ای تخلفهای متعددی تا الان انجام داده است؛ تازه ترینش تمدید تحریم ده ساله است، اگر این تحریم بشود قطعاً نقض برجام است و بدانند قطعاً جمهوری اسلامی در برابر آن واکنش نشان خواهد داد.
KHAMENEI.IR
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۹۵ ، ۱۴:۵۰
علی میرزایی