صلوات

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

۲۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

در دیدار فرماندهان ارتش: اتحاد روزافزون نیروهای مسلح لازم و موجب عصبانیت دشمن است. دست برادری دادن ارتش و سپاه، حرکتی زیبا پس از حرکت زشت آمریکاییها بود/ هر کاری که دشمن را عصبانی کند، خوب و درست است و در مقابل، هر کاری که دشمن را جری و روحیه آن را تقویت، و روحیه جبهه خودی را تضعیف کند، بد و ناپسند است و همه باید در سخنان و کارهای خود از آن اجتناب کنند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۸ ، ۰۲:۵۲
علی میرزایی
ظهر امروز در دیدار فرماندهان کل ارتش: امدادرسانی ارتش و نیروهای مسلح به مردم در حوادث طبیعی یک حضور مؤثر و حیاتی است. در سیل اخیر، نیروهای مسلح با همه وجود و امکانات در اختیارشان به کمک مردم شتافتند/ اینکه یک سرهنگ ارتش خم شود تا فردی سالخورده با قدم گذاشتن بر دوش او سوار وسیله نقلیه شود، جلوه هایی از صداقت ارتش در بیان شعار «ارتش فدای ملت» است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۸ ، ۱۶:۴۱
علی میرزایی
هشتمین مراسم پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت با موضوع گرامیداشت یاد و خاطره امیر سپهد شهید علی صیادشیرازی و انتشار تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «در کمین گل سرخ»
تقریظ رهبر معظم انقلاب: «این نمونه جالب و بی سابقه ای است از گزارش جنگ در ضمن داستان شیرین زندگی یکی از شخصیتهای آن/ البته برجستگیهای شخصیت شهید صیاد شیرازی را در نوشته و کتاب بدرستی نمیتوان نشان داد او حقاً نمونه ای از یک ارتشی مومن و شجاع و فداکار بود. رحمت خدا بر او.»

http://farsi.khamenei.ir/message-content?id=42259
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۸ ، ۱۶:۴۰
علی میرزایی
در جمع اساتید، قاریان و حافظان سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم،فرمودند :
قرآن گفته «اشداء علی الکفار»؛ بعضی از ما مسلمانان این را فراموش میکنیم، مثل کسانیکه در کشورهای اسلامی با آمریکا و صهیونیستها ساختند و خون فلسطینیها را لگد کردند و شدند نوکر کفار/ دسته دیگر «رحماء بینهم» را فراموش کردند. سوریه و یمن را ببینید؛ الان یمن 4سال است که بمباران میشود. آن بمباران کننده، بظاهر مسلمان است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۰۰:۰۴
علی میرزایی
رهبر انقلاب در پاسخ به درخواست مجوز رئیس جمهور برای برداشت از صندوق توسعه ملی به منظور تأمین بخشی از هزینه های ناشی از خسارات سیلهای اخیر، جدیت دستگاههای مسئول در پیگیری و جبران خسارتهای مالی سنگین سیل بویژه خسارتهای وارده بر کشاورزان را لازم دانستند و از دولت خواستند که با استفاده از محلهای قانونی موجود، سریعاً اقدامات لازم را آغاز کند و در ادامه پس از جمع بندی وضعیت و در صورت نیاز، برداشت از صندوق توسعه ملی مورد تأیید خواهد بود.

http://farsi.khamenei.ir/message-content?id=42240
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۰۰:۰۳
علی میرزایی
رهبر انقلاب شب گذشته در دیدار جمعی از پاسداران: امروز سپاه در همه عرصه های سیاسی، نظامی و عملیاتی چه در داخل مرزها و چه چندهزار کیلومتر آنطرفتر پیش قدم است و دلیل گربه رقصانی آمریکا هم همین است/ آمریکایی ها به خیال خود علیه سپاه و در واقع علیه انقلاب و ایران نقشه میکشند، البته این خباثتها به جایی نخواهد رسید/ ترامپ و احمقهای دور و بر نظام حاکمه آمریکا در حال حرکت به سمت حضیض هستند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۸ ، ۱۹:۵۸
علی میرزایی
1/ رهبر انقلاب در دیدار نخست وزیر عراق: روابط ایران و عراق فراتر از روابط دو کشور همسایه است و دولت و ملت ایران، پیشرفت و سعادت عراق را به نفع خود میدانند/ آمریکاییها و سعودیها وقتی داعش، موصل را اشغال کرد، برای آنها پول و سلاح و تجهیزات ارسال میکردند و اکنون که عراق بر داعش غلبه پیدا کرده است، اظهار دوستی میکنند/ دولت عراق باید کاری کند که نظامیان آمریکایی هر چه زودتر از عراق خارج شوند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۳۶
علی میرزایی
3/ رهبر انقلاب: آن کسی که امروز با «جمهوری اسلامی» دشمن است، مثل همان کسی است که در صدر اسلام با «بعثت پیامبر» دشمن بود/ ما دشمن تراشی نمیکنیم، حرف اسلام را میگوییم، بخاطر همین، دشمنی ایجاد میشود. آمریکا و نوکرهایش مثل آل سعود از شما میخواهند از اسلام دست بردارید/ در این مصاف توحید و طاغوت، آن که خداوند متعال مقدر کرده پیروز شود، جبهه حق است.
ملت ایران اگر حرکت خود را ادامه دهد قطعاً بر دشمنان پیروز خواهد شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۳۴
علی میرزایی
2/ رهبر انقلاب: بعثت انبیا، برای ایجاد یک تمدن است. در تمدن، علم، اخلاق، سبک زندگی و هم جنگ. اینجور نیست که بگوییم اسلام آمد جنگ را از بین ببرد نه! جهت جنگ مهم است. جنگ با چه کسی؟ سالهاست صهیونیست ها برای مقاصد خبیث میجنگند. اما در مقابل آنها مجاهدان فلسطینی و حزب الله هم میجنگند. ملت ما هم در 8 سال دفاع مقدس جنگید. این جنگ، ممدوح است و برای اهداف الهی است. مؤمن قتال میکند اما برای اهداف الهی.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۹۸ ، ۰۰:۲۶
علی میرزایی
1/ رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی: ملت عزیز ما بخاطر سیل دچار گرفتاری و خسارات است که امید داریم ان شاءالله مسئولین با پشتیبانی عظیم مردمی بتوانند بار سنگین این حادثه را از مردم ایران بردارند/ تلاش مردمی در این قضیه بسیار خوب بود. این روح همبستگی و حالت بسیج شوندگی استثنائی است/ کارهای اصلی بعد از این است. ویرانی ها و تخریب خانه ها و مزارع باید جبران شود و خواهد شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۹۸ ، ۰۰:۲۶
علی میرزایی