صلوات

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

در دیدار اعضای کنگره بزرگداشت شهدای استان قزوین، صبح امروز در محل این همایش منتشر شد: سی سال میگذرد از پایان دفاع مقدس اما اگر سیصد سال هم بگذرد، این شهدای عزیز ما فراموش نخواهند شد؛ روزبه روز اینها زنده تر میشوند/ سعی میکردند که شهدا را به فراموشی بسپرند، در عظمت کار اینها خدشه ایجاد کنند، مناقشه درست کنند، نتوانستند؛ بعکس شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۷ ، ۱۱:۲۵
علی میرزایی
هدف آمریکا از تحریم، فلج کردن اقتصاد کشور بود؛ نتیجه این شده که حرکت به سمت خودکفایی در کشور گسترش پیدا کرده است/ ما امروز شاهد یک حرکت جدی به سمت استقلال سیاسی و استقلال صنعتی در کشور هستیم/ آینده ایران اسلامی بمراتب بهتر و درخشانتر از گذشته است و در آن تردیدی نیست و شما این آینده را به چشم خود خواهید دید.

http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=40821
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۷ ، ۱۱:۲۴
علی میرزایی
در دیدار دانش آموزان و دانشجویان: امروز قدرت آمریکا رو به زوال است. در زمان اوباما هم همینطور بود اما در زمان این آقا که واضح است؛ با هر تصمیمش در دنیا مخالفت میشود. حتی لیبرال دموکراسی هم دارد بی آبرو میشود. رئیس جمهور جدید آمریکا چوب حراج به همه اینها زده و تتمه آبروی آمریکا و لیبرال دموکراسی را برده/ قدرت سخت آمریکا یعنی قدرت اقتصاد و نظامیگریشان هم رو به افول است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۷ ، ۱۸:۰۷
علی میرزایی
صبح امروز در دیدار دانش آموزان و دانشجویان در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی: 40 سال است که چالش بین آمریکا و ایران ادامه دارد و انواع تحرکات از سوی دشمن اتفاق افتاده است؛ از جنگ نظامی و اقتصادی تا جنگ رسانه ای/ در این چالش 40 ساله، طرف مغلوب آمریکا و طرف پیروز جمهوری اسلامی است. دلیل مغلوب بودن آمریکا هم این است که حمله را او شروع کرده اما به مقاصد خود نرسیده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۷ ، ۱۸:۰۷
علی میرزایی
سخنان رهبر انقلاب درباره شفافیت مسئولین با مردم و عدم پنهان کاری در ابتدای جلسه درس خارح فقه 23مهر97 منتشر شد: این شفافیتی که حالا سر زبانهاست که «آقا شفاف، شفاف»، در کلام امیرالمؤمنین است. بعضی عادت کرد ه اند هر چیز خوبی را نسبت بدهند به غربیها/ امیرالمؤمنین میگوید حق شما بر من این است که هیچ رازی را از شما پنهان ندارم، مگر در جنگ و مسائلی که با دشمن طرفیم/ مسئولان جز در موارد نظامی، امنیتی و اموری که با دشمن مقابله داریم، باید شفاف باشند و هیچ رازی را از مردم پنهان نکنند.

http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=40746
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آبان ۹۷ ، ۰۰:۱۴
علی میرزایی