صلوات

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

۱۵ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور: در بین این توقعات بی مورد [اروپاییها]، انگلیس خبیث دزدی دریایی میکند و کِشتی ما را میدزدد؛ جنایت میکنند و شکل قانونی به آن میدهند.
جمهوری اسلامی و عناصر مؤمن نظام، این خباثتها را بی جواب نمیگذارند.
۳/سر سفره اصحاب ثروت و قدرت تا میتوانیم حاضر نشویم. این موجب دور شدن از توده و عامه مردم است/ از رفتن سمت صاحبان قدرت و ثروت و کسانی که زبان چرب و نرم دارند پرهیز کنید. بعضی از این نودولتها که به ثروت رسیده اند و دنبال یک حاشیه امن هستند، سراغ ائمه جمعه و شاخصان روحانیت میروند/ مراقب نزدیکان و فرزندان باشید؛ آن کسی که سراغ شما می آید و شما رد میکنید، ممکن است سراغ فرزند شما بیاید و از آن طریق نفوذ کند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۸ ، ۱۶:۵۵
علی میرزایی
صبح امروز در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور: در قضایای بین ما و اروپاییها، علت اینکه مشکلات باقی میماند، تکبر آنهاست. به گفته وزیر خارجه ما که زحمت هم میکشد، اروپا ۱۱ تعهد داشته و به هیچکدام عمل نکرده. وزیر خارجه که ملاحظات دیپلماتیک دارد، بصراحت این را دارد میگوید.
حالا که ما شروع کردیم به کاهش تعهدات، آنها می آیند جلو. خب پرروها! شما که به ۱۱ تعهدتان عمل نکردید؛ حالا ما تازه شروع کردیم به کم کردن تعهدات و این فرایند قطعا ادامه پیدا خواهد کرد.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۸ ، ۱۶:۳۲
علی میرزایی
«حماسه گوهرشاد» با محوریت بیانات منتشرنشده رهبر انقلاب.
در مشهد، منتشر شد/این خیلی مایه تأسف است که حادثه مسجد گوهرشاد با این عظمت و با این اهمیت هیچ انعکاسی در تاریخ ما، در ادبیات ما، در کتابهای رمان ما نداشته باشد.رهبر انقلاب: یک مسئله که به نظر من دایره اش خیلی وسیعتر و مهمتر از حادثه مسجد گوهرشاد است، خود اصل مسئله حجاب است. «حجاب ممنوع» یک موضوع خیلی مهمی است/ شخصیتهای فرهنگی زمان رضاشاه، مثلا علی اصغر حکمت، در قضیه کشف حجاب نقش استعماری ایفا کردند. رضاشاه تفنگ دستش بوده و اینها کسانی بوده اند که فکر میساختند. چهره های اینها شناخته بشود.
بیانات و مطالب پرونده
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=39031
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۱:۲۳
علی میرزایی
در تضرعها و دعاها، از خدای متعال بخواهید گرفتاریهای امت اسلامی برطرف شود و شر دشمنان اسلام را از سر مسلمین کم کند/ دشمنی واقعی مستکبرین و آمریکا با حقایق اسلامی است. هرچه پایبندی بیشتر به مبانی اسلام نشان دادیم، کمک خدا بیشتر شامل حال ما شد و آنجا که غفلت کردیم، چوب غفلت خود را خوردیم/ دشمنان بالاخره مجبور خواهند شد در مقابل اسلام زانو بزنند و بتوفیق الهی آنچه در آینده پیش خواهد آمد، عزت و پیشرفت اسلام و مسلمین است؛ منتها تلاش لازم دارد.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۱:۱۷
علی میرزایی
در دیدار کارگزاران حج: آن کسانی که متصدی مناطق حج هستند، وظایف سنگینی بعهده دارند. جزو وظایفشان است که امنیت حجاج را تأمین کنند، منتها نباید محیط را امنیتی کنند. باید احترام و کرامت اینها حفظ شود؛ اینها ضیوف الرحمانند. باید رفتارشان با حاجیان در این مدتی که حجاج در مکه و مدینه هستند رفتار مناسبی باشد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۸ ، ۱۸:۰۸
علی میرزایی
در دیدار کارگزاران حج: حج، هم نمایش بندگی و خشوع است و هم عامل اجتماعی وحدت و برادری و یکرنگی/میگویند حج را سیاسی نکنید. یعنی چه؟ ایجاد وحدت، دفاع و حمایت از ملت فلسطین و یمن یک کار سیاسی است و دفاع از مظلوم، عین تعالیم اسلامی و واجب است. برائت از مشرکین یک فریضه است/ اینکه بیایند و این حرکات سیاسی را منع کنند، آن هم سیاسی است اما یک سیاست ضددینی. اینکه بگویند حق ندارید به آمریکا بگویید بالای چشمت ابروست، یک حرکت سیاسی شیطانی است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۸ ، ۱۸:۰۸
علی میرزایی
آمریکاییها نتوانستند مقاصدشان را از راه فشارها به دست بیاورند. میگویند بیایید با ما مذاکره کنید تا پیشرفت کنید. بله! ما پیشرفت میکنیم اما بدون شما/ مذاکره یک فریب است بر سر آنچه که او میخواهد. اسلحه دست شماست و او جرئت نمیکند جلو بیاید؛ میگوید اسلحه را بینداز تا من بتوانم هر بلایی خواستم سرت بیاورم. مذاکره این است. اگر حرف او را قبول کنی پدرت درآمده اگر هم قبول نکنی باز همین سروصداها و دعواهای حقوق بشر خواهد بود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۸ ، ۰۹:۱۴
علی میرزایی
اینکه میبینید در خبرگزاریهای خارجی میگویند که ایران را نمیشود به زانو درآورد، این ناشی از ۴۰سال حرکت ملت ایران است/ ملت ایران با انقلاب اسلامی، خود را از لاک تو سری خوری خلاص کرد. لذاست که هرچه دشمنان ظالم فشار می آورند تأثیری در او نمیگذارد. راهپیماییها و انتخاباتها را ببینید/ آخر امسال هم یک انتخاباتی هست؛ من میدانم که ملت ایران با وجود تردیدآفرینی هایی که بعضی میکنند، با شور و شوق در این انتخابات هم حضور پیدا میکند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۸ ، ۰۹:۱۳
علی میرزایی
در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه: قوه قضائیه در جمهوری اسلامی یک بنای جدید بود. این نهال باید روز به روز رشد کند/ تحول بدون برنامه امکان ندارد. قبل از مسئولیت رئیس محترم جدید قوه قضائیه از ایشان خواسته شد و یک برنامه جامعی تهیه کردند. بنده توصیه اولم این است که همین برنامه خوبی که تهیه شد طبق زمانبندی و بدون اغماض پیش ببرید و عملیاتی کنید. کاری کنید که بعد از گذشت یک مدت قابل قبولی کاملا احساس شود که قوه قضائیه دچار تحول شده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۸ ، ۱۴:۴۹
علی میرزایی
وظیفه ما تکریم شهداست، این را فراموش نباید بکنیم؛ خانواده های شهدا هم از لحاظ اهمیتِ صبر و کارشان در ردیف اوّل قرار دارند؛ باید از اینها تکریم کنیم/ چهل سال از انقلاب دارد میگذرد؛ جوان امروز باید بداند که اینکه ما به این وضعیت رسیده ایم، چه تلاشهایی در این راه صورت گرفته؛ مهم ترینش همین تلاش شهدای ماست.

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=42893
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۸ ، ۱۴:۴۸
علی میرزایی