صلوات

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

با مردم باشید، از مردم باشید، رفتار مردمی داشته باشید. فخرفروشی و دنیاطلبی و اشرافیگری خلاف این رفتار است/ این نگاه وسیع جغرافیای مقاومت را از دست ندهید؛ این حرف معصوم است:«کسانیکه در خانه نشستند تا به آنها حمله شود دچار ذلت شدند»/ امتداد عمق راهبردی، گاهی از واجب ترین واجبات کشور هم لازمتر است؛ خیلی ها متوجه این نیستند. بعضی هم توجه دارند و به نفع دشمن شعار نه غزه نه لبنان میدادند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۸ ، ۱۳:۵۹
علی میرزایی
صبح امروز: در مسئله هسته ای، ما کاهش تعهدات را ادامه خواهیم داد و باید با جدیت کامل ادامه دهیم؛ مسئولیت هم بر عهده سازمان انرژی هسته ای است و باید این کاهش تعهداتی را که دولت جمهوری اسلامی بیان کرده، بطور دقیق و بطور کامل و جامع انجام بدهند و ادامه پیدا بکند تا وقتی که ما به نتیجه مطلوب برسیم، که قطعاً هم ان شاءالله به فضل الهی به نتیجه مطلوب خواهیم رسید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۸ ، ۱۳:۵۸
علی میرزایی
جرج بوش نیروهای آمریکا را به کشورهای اطراف ایران اعزام کرد. هرکس در مقابل او قرار میگرفت، آمریکا برای نابودیش تلاش میکرد. آن زمان، مقالاتی نوشته شد که منطقه به مدت ۲۰۰ یا ۳۰۰ سال وارد عصر آمریکایی میشود و هیچکس نمیتواند در برابر آمریکا بایستد. چه کسی مقابل آمریکا ایستاد؟ کسی که نبرد مواجهه با پروژه ی آمریکایی در منطقه را طی سالهای گذشته رهبری کرد، السید القائد بود.
پنجمین و آخرین قسمت از فیلم گفتگوی تفصیلی نشریه مسیر با دبیرکل حزب الله لبنان امشب ساعت ۲۰ از شبکه ۳ سیما پخش خواهد شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۸ ، ۲۰:۲۸
علی میرزایی
در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران: یاد نام شهیدان مایه ی سربلندی ملّت و نشانه ی راه به سوی پیروزی است. فداکاری شجاعانه ی آنان است که عظمت ملّتها و عمق مبانی فرهنگی و تمدّنی آنان را به اثبات میرساند. همه وظیفه داریم نامهای نورانی شهیدان را تکریم کنیم و عظمت جایگاه آنان را در یادها ماندگار سازیم. افتخاری است برای کوی ها و برزن ها که نام شهید و عنوان شهادت بر فراز آنها بدرخشد؛ این موهبت هم اکنون در سراسر کشور وجود دارد و باید ادامه یابد. سلام خدا و اولیائش بر شهیدان عزیز.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۸ ، ۲۰:۲۷
علی میرزایی