صلوات

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

4/ رهبر انقلاب: بنده از قدیم با فساد و مفسدین مبارزه میکردم و الان هم عقیده ام همین است؛ اما بعضی افراطی حرف میزنند و میگویند همه فاسدند و از تعبیر فساد سیستمی استفاده میکنند؛ اینجوری نیست/ دستگاههای نظارتی با قدرت و چشم باز باید در میدان باشند؛ مجلس، قوه قضائیه و آحاد مردم مؤمن باید احساس وظیفه کنند. راههای فساد را باید بست.
در همین قضیه ارز و سکه، اگر مقابله با فساد بود، راه فساد بسته میشد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۳۸
علی میرزایی
3/ رهبرانقلاب: نامه اخیر رئیس قوه قضائیه، گام مهم مثبتی برای مقابله با فساد و مفسد اقتصادی است. وقتی با فساد و مفسد مقابله صورت گیرد،جیغ و دادهایی بلند میشود. بدانید بناست با مفسد بدون هیچ ملاحظه ای برخورد قاطع صورت گیرد.
- (شعار حضار: مفسد اقتصادی اعدام باید گردد)
+ شما مگر دادگاهید؟ فضاسازی نکنید، بعضی ممکن است اعدامی و بعضی حبسی باشند. بنده نوشته ام مقابله باید عادلانه و بادقت انجام شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۳۸
علی میرزایی
2/ رهبر انقلاب:کارشناسان اقتصادی و بسیاری از مسئولین، متفقند که عامل مشکلات اقتصادی خارجی نیست، درونی است. نه اینکه تحریمها اثر نداشته باشد اما عمده مربوط به عملکردهاست/ وقتی ارز و سکه را غلط توزیع میکنند، دو طرف دارد:یکی که آنرا میگیرد و یکی که آنرا میدهد.ما دنبال آن کسی که میگیرد، میگردیم درحالیکه تقصیر عمده متوجه کسی است که آن را داد؛ این کار درستی که قوه قضائیه شروع کرده که دنبال این است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۵۸
علی میرزایی
1/ رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار اقشار مختلف مردم: آحاد مردم مشکلات معیشتی امروز را احساس میکنند. یک بخشی از مردم واقعاً زیر فشارند و این گرانی مواد غذایی و مسکن و... روی مردم فشار می آورد / کاهش ارزش پول ملی از مشکلات کنونی اقتصاد کشور است/ وقتی قیمت ریال اینجور پایین می آید، آن کارمند روزمزد است که برایش چیزی نمی ماند.
مشروح در:
http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=40243
۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۵۷
علی میرزایی
در روزهای اخیر جمعی از فعالان فرهنگی خارج از کشور با رهبر انقلاب دیدار کردند که در خلال آن یکی از حضار، دغدغه و نگرانیا رهبر انقلاب دیدار کردند که در خلال آن یکی از حضار، دغدغه و نگرانی علاقمندان به انقلاب در آن سوی مرزها را از آینده بیان کرد. رهبر انقلاب در پاسخ به نگرانی این شخص گفتند:«نسبت به اوضاع ما اصلا نگران نباشند، هیچکس هیچ غلطی نمیتواند بکند، مطمئن باشند، هیچ تردیدی در این
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۳۰
علی میرزایی
بخشی از فیلم بیانات رهبر انقلاب در دیدار هفته گذشته با دولت منتشر شد/ حضرت آیت الله خامنه ای: بایستی تصویر دولت در چشم مردم، تصویر یک گروه توانا و کارآمدی باشد که دارند تلاش میکنند/ ما در بازی فوتبال امسال، در مقابل اسپانیا گل خوردیم امّا همه تیم ما را تأیید کردند. چرا؟ چون خوب بازی کردند؛ چون همه دیدند که اینها در میدان تلاش کردند.
مشاهده فیلم از آدرس زیر:
http://khl.ink/football
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۴۲
علی میرزایی
حضرت آیت الله خامنه ای روز گذشته (1397/4/31) طی دیداری، به نقشه شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی تحت عنوان «معامله قرن» برای فلسطین و قدس شریف اشاره کردند و فرمودند: «یهودی سازی فلسطین خواب آشفته ای است که دیده اند. نه آن اتفاق می افتد و نه معامله قرن»
http://khl.ink/palestin
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۴۱
علی میرزایی
رهبر انقلاب در پیامی درگذشت عالم ربانی و معلم اخلاق آیت الله حاج آقا مرتضی تهرانی را تسلیت گفتند: عمر بابرکت این فقیه عالیقدر و سالک الی الله سرشار از نورانیت و صفا و خدمت به دین و اخلاق بود و جمع زیادی از جوانان پاک نهاد و فاضل از سرچشمه فضائل علمی و اخلاقی ایشان بهره مند گشته و در صراط مستقیم ثبات یافته اند/ انشاءالله به مأمن رضای الهی در جوار مرقد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) بار یافته اند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۱۵
علی میرزایی
3/رهبر انقلاب: سخنان رئیس جمهور در سفر اخیر به اروپا که «اگر نفت ایران صادر نشود، نفت هیچ کشوری در منطقه صادر نخواهد شد» حاکی از سیاست و رویکرد نظام است. وظیفه وزارت خارجه پیگیری جدی اینگونه مواضع رئیس جمهور است/ برخی به غلط، سخن از لزوم جدایی دیپلماسی از ایدئولوژی، به میان می آوردند. هدف از تشکیل جمهوری اسلامی حفظ منافع ملی، استقلال و آزادی است، ایدئولوژی بدنبال تأمین و حفظ منافع ملی است.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۱۴
علی میرزایی