صلوات

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

مبارزه با فساد اول پیشگیری است، بعد درمان. باید زمینه های فساد را از بین ببریم. همین واگذاریهایی که این روزها بحثش هست چه مشکلاتی را بوجود آورده. باید اینها را توجه داشت که به این قضایایی که در اراک و خوزستان پیش آمده نینجامد/ درمورد حقوق عمومی باید نسبت به همه مردم یکسان نگاه کنیم، مذهب و طایفه تأثیری ندارد. نباید اجازه دهیم در کشور ناامنی باشد، نه برای مسلمان، نه برای غیرمسلمان، نه برای کسانیکه به نظام وفادارند، نه برای کسانیکه وفادار نیستند. امنیت و آزادی باید برای همه باشد؛حفظ حقوق عمومی مال همه مردم است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۸ ، ۱۴:۰۹
علی میرزایی
در دیدار اعضای مجلس خبرگان: تحریمهای ثانویه ای را که آمریکا اجرا کرد، اروپایی ها پایبند به آن تحریمهای ثانویه ماندند و هیچ قدمی بر نداشتند. بعد از این هم بنده تصور نمیکنم، که اینها کاری برای جمهوری اسلامی انجام بدهند، ما باید به کلی از اینها قطع امید کنیم؛ حالا ارتباط، تعامل و رفت و آمد ایرادی ندارد، قرارداد خواستند ببندند اشکالی ندارد، لکن مطلقاً به اینها نمیشود اعتماد کرد و در همه تعهدات خودشان اینها نقض عهد کردند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۸ ، ۱۴:۰۳
علی میرزایی
امروز در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری: ما راه تعامل و مذاکره و نشست و برخاست با هیچ کشوری در دنیا جز رژیم صهیونیستی و آمریکا را نبستیم، عملاً هم مشغولیم، لکن مطلقاً نبایستی اعتماد ما به غیر نیروی داخلی باشد؛ بخصوص به کسانی که عَلم دشمنی در برابر جمهوری اسلامی و نظام بلند کردند که در رأس آنها بعد از آمریکا همین کشورهای اروپایی اند/ اروپاییها، صریحاً دشمنی میکنند، انگیزه آنها، با انگیزه های آمریکا تفاوت اصولی و جوهری ندارد.
نه توانشان آنقدر است، نه تسلط و امکاناتشان. بعنوان میانجی وارد میشوند، تلفن میکنند، حرفهای طولانی میزنند، وعده میدهند پوچ، همه اش پوچ.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۸ ، ۱۷:۲۹
علی میرزایی
: مبارزه با فساد اول پیشگیری است، بعد درمان. باید زمینه های فساد را از بین ببریم. همین واگذاریهایی که این روزها بحثش هست چه مشکلاتی را بوجود آورده. باید اینها را توجه داشت که به این قضایایی که در اراک و خوزستان پیش آمده نینجامد/ درمورد حقوق عمومی باید نسبت به همه مردم یکسان نگاه کنیم، مذهب و طایفه تأثیری ندارد. نباید اجازه دهیم در کشور ناامنی باشد، نه برای مسلمان، نه برای غیرمسلمان، نه برای کسانیکه به نظام وفادارند، نه برای کسانیکه وفادار نیستند. امنیت و آزادی باید برای همه باشد؛حفظ حقوق عمومی مال همه مردم است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۸ ، ۱۷:۲۷
علی میرزایی